dilluns, 25 de gener del 2010

Somriure allarga la vida




Benvingudes i benvinguts al blog "El que tot seu creu".

M'agradaria que açò sigui l'inici d'un espai on poder compartir tot allò que ens produeixi felicitat, relaxació, reflexió i totes les emocions que ens puguin fer bé a tots.

Avui voldria compartir aquest tresor que ens ha deixat "Matt Harding" on ens ensenya que el mòn està més unit del que ens pensem. Veiem com recorre els indrets del planeta, transmitint-nos que, tot plegat, tots som iguals. Ja que independent de la religió, cultura, raça i color de pell tots reaccionem igual davant la felicitat.

Com a reflexió d'aquesta obra d'art, diré que sembla incert que no ens adonem del bé que ens podem fer tots plegats. Per què no ens aprofitem d'aquesta diversitat i aprenem uns dels altres?

Tots junts podem i, acabaré amb una frase (eslògan d'una iniciativa de la fundació "Isonomia"):

"No cerques la llibertat, construeix-la"


5 comentaris:

  1. Val, si que funciona la eina de comentar. jejejejeje.

    Es que soc primerenc en el mòn blog.

    Salut companys

    ResponElimina
  2. Senzillament... geeeenial!!
    Que contenta estic de vore aquest blog!!!!
    Allarguem la vida... =)
    Petons grans... enormes!!

    ResponElimina
  3. Benvingut a la blogosfera de painamunt! M'alegro que hages decidit obrir este espai, ja voràs com t'ho passaràs bé escrivint. Intentaré passar-me a sovint, que donen molta vida els comentaris. Jo també m'apunto a ser feliç! Fins prompte! Una abraçada

    ResponElimina
  4. Hola Andreu!
    Ja t'aniré llegint, el bloc està molt bé i tens tota la raó!

    ResponElimina
  5. el que escrius és ben cert i seria tot més fàcil si vegerem i visquerem les coses d'altra manera... m'agrada la teva positivitat! a veure si és contagiosa i me l'apegues una miqueta jejeje un beset i bon cap d setmana! Ali

    ResponElimina